Onze moderne telefonieoplossing is meer dan een standaard telefooncentrale en biedt alle mogelijkheden tot modern werken. Een greep uit de mogelijkheden:
◦ Flexwerken en altijd bereikbaar: Zowel op kantoor, thuis, via een laptop of via een
smartphone;
◦ App op smartphone voor Apple en Android;
◦ Bellen via de browser;
◦ Wachtrijen, ‘bandjes’ en voicemails (eventueel via e-mail);
◦ Klik op een telefoonnummer om te bellen;
◦ Integratie met CRM applicaties;
◦ ‘Bel me nu’ knop op uw website;
◦ Video vergaderen;
◦ Gemakkelijk inzicht in bereikbaarheid, doorschakelen en rapportages;

Bereikbaarheid houdt niet op als men de deur uit loopt. Tegenwoordig moet iedereen altijd bereikbaar en online kunnen zijn. Wij leveren een zakelijke mobiele telefonie oplossing met Europees dataverkeer, integratie in de telefooncentrale en onbeperkt bellen.
Daarbij integreren wij de mobiele telefoons in de telefooncentrale, waardoor onderling bellen, vergaderen en intern doorverbinden heel gemakkelijk wordt.

Variabele kosten en maandelijkse verrassingen zijn ouderwets. Als medewerkers zo productief mogelijk moeten zijn, dan is de bereikbaarheid dat ook. Met onbeperkt bellen voor zowel de vaste als mobiele telefoons wordt dit mogelijk gemaakt.

Gemak is er niet alleen voor onze klanten, maar ook voor jou: Hoe gemakkelijker er met het bedrijf gecommuniceerd kan worden, hoe positiever de klantervaring. Daarom bieden wij een onmichannel communicatieoplossing, waarbij je op één centrale plek kunt
communiceren met de klant via onder andere:
◦ Email
◦ Whatsapp Business
◦ Website livechat
◦ Instagram
◦ Google Business Messages
◦ Facebook
◦ Twitter
◦ Telegram
◦ WeChat

Communicatie & Online van 1Key?

Manieren om te communiceren zijn de laatste jaren enorm in de breedte ontwikkeld en zijn gedurende het thuiswerken in een enorme stroomversnelling geraakt. Bellen en e-mailen zijn al lang niet meer de enige vormen van communicatie. Video-vergaderen, tegelijk werken aan documenten, tot whatsapp, LinkedIn en Instagram worden steeds vaker als effectiefste middel gekozen voor een specifiek doel. Weet jij welke behoefte voor Communicatie & online er spelen in jouw organisatie? Wij helpen ze in kaart te brengen én te realiseren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op!

Effectief en veilig omgaan met persoonsgegevens in tijden van Covid
Klantcase HMS contact centers

Effectief en veilig omgaan met persoonsgegevens in tijden van Covid

ls er aan ons gevraagd zou worden wat de sleutel was tot het succes van deze klantcase, dan vallen we terug op onze kernwaarden. Er was een grote urgentie voor dit project. HMS wilde het liefst van de een op de andere dag alle gebruikers in staat hebben gebracht om te bellen voor de GGD. Doordat we precies wisten wat er nodig was om aan de privacy eisen te voldoen, konden we direct aan de slag.

Lees meer