Gedoe met software updates of integratieprojecten, frustratie rondom downtime en slapeloze nachten over digitale inbraken zijn met PowerPack verleden tijd. Zowel tijdens- als buiten kantooruren kun je er gerust op zijn dat je IT-systeem soepel blijft draaien.
We beheren proactief de gehele IT-omgeving, integreren zoveel mogelijk systemen, houden alles up-to-date en bieden altijd technische ondersteuning.
◦ Netwerkmanagement: Zowel lokale als cloudapplicaties zijn afhankelijk van je
netwerk. Daarom heeft het monitoren en beheren van het netwerk de laatste jaren
hoge prioriteit gekregen.
◦ Infrastructuur; lees meer over infrastructuur bij expertise 3
◦ Werkplek- en serverbeheer: Client en server endpoints worden beheerd als één geheel, wat de veiligheid en stabiliteit ten goede komt.
◦ Servicedesk: Onze servicedesk staat altijd klaar om de gebruikers snel te helpen met hun vragen en problemen.
◦ Applicaties: Zowel cloudapplicaties als lokale applicaties worden ondersteund, gemonitord en waar nodig geoptimaliseerd.
◦ Ondersteunen van leverancier: Het werken met meerdere partijen en leveranciers geeft soms onduidelijkheid over afspraken, vereisten en verantwoordelijkheden. We stroomlijnen dit graag door de afspraken met leveranciers over te nemen. Dit kan bijvoorbeeld gaan om printers, softwareprogramma’s, certificeringen of audits.

Onze Servicedesk is meer dan alleen een helpdesk voor de gebruikers. Vanaf de Servicedesk als centrale aanspreekpunt bieden wij onbeperkte ondersteuning, monitoren het netwerk en de servers en beheren de programma’s. Je kunt bij onze Servicedesk terecht met allerlei computer gerelateerde vragen en wij zorgen voor een professionele en snelle opvolging. Indien nodig en gewenst schakelen wij met partners, leveranciers of autoriteiten.
Onze servicedesk zorgt voor:
◦ Serverbeheer: Wij monitoren alle servers op mogelijke problemen, voorzien ze van de nodige (beveiligings-)updates, voeren onderhoud uit en zorgen dat ze optimaal blijven draaien. Servers worden voorzien van Disaster Recovery, back-up en onze Security Stack.
◦ Werkplekbeheer: Wij monitoren alle werkplekken op mogelijke problemen, voorzien ze van de nodige (beveiligings-)updates, voeren onderhoud uit en zorgen dat ze optimaal blijven draaien. Werkplekken worden voorzien van onze security stack.
◦ Mobile Device Management: Indien nodig beheren wij ook Apple en Android devices en voorzien deze van beveiliging.
◦ Netwerk beheer: Onze monitoring wordt ook toegepast op switches, routers, firewalls en andere netwerkapparatuur.
◦ Onbeperkte ondersteuning: 95% van alle vragen en problemen kunnen op afstand worden opgelost door onze Servicedesk en indien nodig komen wij op locatie.
◦ Beheer van software- en klantspecifieke applicaties: Wij verzorgen eerstelijns ondersteuning en indien nodig nemen wij contact op met de leveranciers.

Naast het documenteren van het netwerk, zijn er vaak ook specifieke afspraken die gemaakt moeten worden. Wat zijn de tijden waarop onderhoud mag worden uitgevoerd? Wat is de uitdienst-procedure van het personeel? Zijn er processen die ’s nachts moeten draaien? Hoe gaan we om met wachtwoordprocedures? Al deze zaken leggen we gezamenlijk vast in een DAP.

Ieder bedrijf heeft specifieke software en leveranciers wat juist dit bedrijf zo uniek maakt. Vaak is het lastig om op technisch niveau met deze leveranciers te communiceren. Of het nu gaat om de instellingen voor een nieuwe printer, de systeemvereisten van een update van de software, of de installatie van sensoren en barcodescanners in het productieproces: Wij denken vanaf het begin af aan mee, zodat alle technici op de hoogte zijn van de ICT-omgeving en er later geen verrassingen ontstaan. En blijken er later toch vragen of problemen te zijn, dan nemen wij contact op met de leverancier om jullie zoveel mogelijk te ontzorgen.

Hoewel wij er alles aan doen om de systemen volledig te beveiligen, gebruikers te waarschuwen en adviezen te geven kan het altijd gebeuren dat er schade ontstaat. Of het nu gaat om een datalek door een verkeerd gestuurde e-mail, een verloren laptop of een betaling naar een verkeerd rekeningnummer, de schade kan in sommige gevallen groot zijn. Een cyberriskverzekering is een kleine investering, maar biedt een grote dekking. Deze dekt vaak de directe schade, herstelkosten tot gevolgkosten. Hoewel wij deze niet zelf mogen aanbieden, kunnen we u wel in contact brengen met een assurantiekantoor welke twee van de door ons onderzochte verzekeringen op maat kan aanbieden. Zo weten we zeker dat jullie voldoen aan de eisen van de verzekering.

In een efficiënt en terugkerend overleg rapporteren en adviseren wij over de staat van de ICT-omgeving, onze werkzaamheden en eventuele incidenten. Daarbij is dit het ideale moment om vragen te stellen, wensen te uiten en samen te sparren over verdere optimalisatie.
Wij vinden niets leuker dan het meedenken met het verder automatiseren van jullie werkprocessen. Hoe kan het interne overleg efficiënter? Hoe kan er papierloos gewerkt worden? Hoe creëren we een dashboard waarop altijd live de status van de productie of dienstverlening te zien is? Hebben jullie klanten behoefte aan een app? Etc.

Beheer, ondersteuning & advies van 1Key

Natuurlijk moet alle IT goed beheerd worden, maar belangrijker is hoe de ICT in uw bedrijf wordt ingezet. Is er ergens winst te halen? Blijven we wel bij met alle nieuwe technieken? Hoe gaan andere bedrijven hiermee om? Zijn er medewerkers die te weinig of juist teveel toegang hebben? Hebben we alle afspraken wel goed vastgelegd?